SHAH ALAM - Pelakon dan juga  penyanyi, Abby Abadi hari ini telah mengesahkan bahawa beliau melangsungkan perkahwinan lebih seminggu yang  lalu .

“Ya memang betul saya sudah ber-kahwin,” jawap nya ringkas ketika di hubungi Sinar Harian Online, sebentar tadi pula.
Ketika di minta untuk mengulas lanjut mengenai berita pernikahan nya itu , Abby enggan mengulasdengan lebih lanjut.

“Pasal perkahwinan itu, saya tidak boleh ulas lanjutlagi.

" Nanti saya beri tahu perkembangan kerana saya sedang memandu ke Kuala Besu t,” kata nya lagi.

Sementara itu, melalui laman  Twitternya, Abby telah berkata, beliau telah sah menjadi seorang isteri.

“Di pendekkan cerita, sebenarnya sudah 12 hari diasah menjadi suami saya.

" Maaf sebab maklumkan lambat ,” katanya.

sumber :sinar harian
maya
9/8/2013 04:48:06 pm

Tahniah Abby Abadi telah pun selamat menjadi isteri orang. teruna lagi u.selamatla dari gossip liar yg ntah betul ke dak.semoga bahagia ke akhir hayat.Biarlah mendapat suami yg dapat membimbing dan bertanggungjwab

Reply



Leave a Reply.